Nabíjecí stanice vč. dotace - Solax G2, EVmate

Solax EV Charger G2

SOLAX SMART EV CHARGER je inteligentní dobíjecí stanice pro elektromobily od leadera s hybridními střídači. Umožňuje dynamické nabíjení, omezení nabíjecího proudu ze sítě, využití maximální energie z vaší FVE elektrárny.

Může být instalován jak ke stávajícím střídačům, ale výborně spolupracuje se střídači SOLAX, kde využijete všechny jeho funkce naplno a také zaručí dokonalou kompatibilitu a synchronizaci.

Propojením Solax Smart EV Charger se střídačem Solax získáte komplexní přehled o toku energií ve vašem domě.

VLASTNOSTI WALLBOXU

  • VOLITELNĚ ZÁSUVKA NEBO KABEL TYPU 2
  • VESTAVĚNÁ 20MA RCD TYPU (A) A 6MA DC OCHRANA
  • INTEGROVÁNA PEN OCHRANA BEZ NUTNOSTI POUŽITÍ UZEMŇOVACÍ TYČE
  • ŠIFROVANÁ KOMUNIKACE NA ZÁKLADĚ TSL
  • CHYTRÉ DYNAMICKÉ ŘÍZENÍ NABÍJENÍ
  • ŠIROKÁ PROVOZNÍ TEPLOTA - VHODNÉ PRO INSTALACI UVNITŘ I VENKU
  • KONTROLA TOKU ENERGIÍ POMOCÍ SOLAX SYSTÉMU
  • MOŽNOST VYUŽITÍ 100% ZELENÉ ENERGIE Z VAŠÍ FVE ELEKTRÁRNY
  • VÍCE NABÍJECÍCH MÓDŮ (GREEN, ECO, FAST, TIMER, SMART)
  • INTEGROVANÁ RFID FUNKCE
  • NASTAVENÍ ČASOVAČE NAPŘ. V DOBĚ NÍZKÉHO TARIFU HDO
  • VZDÁLENÉ NASTAVENÍ A MONITOROVÁNÍ POMOCÍ WEBU NEBO APLIKACE

 

Nabíjecí stanice EVmate

  • Vyrábí se v České republice, nejdůležitější součástky pocházejí od prověřených dodavatelů z Evropské unie
  • Naše nabíječka je plně certifikovaná Elektrotechnickým zkušebním ústavem, je zcela bezpečná pro uživatele a splňuje všechny zákonné normy a nařízení
  • Je vyrobena z nehořlavých materiálů, nebude Vám stárnout díky UV odolnému materiálu, vždy má díky své konstrukci a použitým součástkám dostatečnou výkonovou rezervu.
  • Do designu nabíječek EVmate se promítly zkušenosti mnohých elektromobilistů.
  • Nabíječka je jednoduše a rychle konfigurovatelná přesně podle potřeb a možností našich zákazníků

EVmate 3,7-22 kWh

U klasického automobilu se tankují pohonné hmoty, u elektromobilu (či plug-in hybridního vozu v případě, že má jet na elektřinu) se dobíjí energie do baterií. Běžné dobíjení trvá podstatně déle než tankování pohonných hmot, řádově několik hodin, a tak je nejvýhodnější nabíjet elektromobil v době, kdy stojí, a nepotřebujete s ním jezdit. V našem běžném životním stylu se k tomu nabízí domácí nabíjení během noci či ve dne po dobu pracovní doby. Na takové nabíjení máme většinou dostatek času, oproti cestám, kde s ohledem na časový plán využijeme spíše veřejné rychlonabíjecí stanice. Standardní nabíjení v noci pomocí domácí nabíjecí stanice, tzv. wallboxu, je nejen finančně výhodné (existují i speciální tarify dodavatelů energií s výhodnější sazbou během noci), ale pro elektromobil i šetrnější a výkonnější. Nouzově se dá pochopitelně využít i k vozidlu dodávaná přenosná nabíječka do klasické elektrické zásuvky. Ta je ovšem méně výkonná a už po jednom týdnu každovečerního používání (vytahování z kufru a následného uklízení) zjistíte, že byste instalaci vlastního wallboxu určitě ocenili. U nás si navíc velmi jednoduše vyberete wallbox, neboli náš EVmate, přesně podle Vašeho elektromobilu a Vašich možností. EVmate je namontován nejběžněji na zdi u parkovacího místa elektromobilu a je vybaven vlastním nabíjecím kabelem. Po příjezdu domů či do práce tak jednoduše odmotáte nabíjecí kabel z wallboxu a po připojení do nabíjecího konektoru začnete ihned nabíjet. Před odjezdem jen odpojíte a namotáte kabel zpět. Zkrátka, nemůže to být jednodušší. 


dodáváno včetně IOTmeteru pro dynamické řízení výkonu

IoT meter slouží k inteligentní řízení nabíjecích stanic pro elektromobily. Dynamicky vyrovnává zátěž nabíjecího proudu elektrického vozidla - nastavuje nabíjecí proud na základě dostupného nevyužitého příkonu celého objektu. Umožňuje - dle nastavení - upřednostnit nabíjení v době nízkého tarifu a nabíjení z přetoků FV elektrárny.

Přímo spolupracuje s nabíjecími stanicemi EVmate a je schopen řídit a vyrovnávat výkon až 10 nabíjecích stanic.

IoT meter se umísťuje do hlavního rozvaděče na DIN lištu. Proud je měřen nepřímo pomocí měřících transformátorů s děleným jádrem. S nabíjecí stanicí komunikuje pomocí sběrnice RS485.


                                        Specifikace EVmate

Jmenovité napětí: 230/400 VAC
Jmenovitý proud dle provedení: 16 nebo 32 A
Frekvence napájecího proudu: 50Hz
Připojení dle provedení: 1 fáze nebo 3 fáze
Třída ochrany: IP IP55 podle normy DIN EN 60529 (VDE 0470-1)
Délka napájecího kabelu: dle provedení, maximálně 5 metrů
Nabíjecí kabel s konektorem dle: EN 62196-1 a EN 62196-2
Délka nabíjecího kabelu: dle provedení, maximálně 8 metrů
Výstupní napětí: 230/400 VAC, 1 fáze nebo 3 fáze
Maximální nabíjecí výkon: dle provedení, 3,7/5,7/7/11/17,2/22 kW
Indikace stavu nabíjecí stanice indikace pomocí LED
Rozsah provozních teplot: -30° až +50 °C
Rozsah skladovacích teplot: -30° až +80 °C
Přípustná relativní vlhkost: 5% až 95%, bez kondenzace
Hmotnost (všechny díly jsou součástí dodávky): dle verze, váha se může lišit dle délky kabelů 

EVmate 01/1 nebo 2 -1-16: cca 4 kg

EVmate 01/1 nebo 2 -1-25: cca 5 kg
EVmate 01/1 nebo 2 -1-32: cca 5 kg
EVmate 01/2-3-16: cca 6 kg
EVmate 01/2-3-25: cca 7 kg
EVmate 01/2-3-32: cca 7 kg

Další parametry: 

délka napájecího kabelu: 0,5 - 5 m

délka nabíjecího kabelu: 3 - 8 m 


Součástí instalace je:

Dodávka všech komponent nabíjecí stanice

Odborná montáž stanice

Revize systému

Konečné zprovoznění

Vyřízení dotace z programu NZÚ

Fotovoltaické elektrárny - od projektu-přes montáž-po dotaci